Mellem linjer – Fernisering lørdag 10.maj 13 – 15, Galleri V58, Århus.

Kære Alle,

Jeg har det sidste halve år arbejdet på en udstilling til Galleri V58 i Århus. Nu er værkerne klar og udstillingen åbner på lørdag den 10. Maj, klokken 13 – 15 og alle er velkommen. Tag din familie og venner med. Vi glæder os til at se jer !

Udstillingen er blevet til i samarbejde med digteren og forfatteren Gerd Laugesen som har skrevet bog-værket På lyserødt papir. Jeg har flere gange arbejdet med lyrikken som mentor & ven. Denne gang invitere jeg jer ind til den oplevelse jeg havde da jeg mødte Gerd Laugesens værk for første gang. Det er nemlig også udstillet på galleriet. Gerd Laugesens værk er en blanding af lyrik og breve og er mellem linjerne mættet med billeder. Det er disse billeder jeg har malet. Værket bygger et rum af lyserøde papirer hvor teksterne står skrevet – Det er smukt !

Jeg er lykkelig for mit samarbejde med Gerd Laugesen som er gået all in, jeg er meget stolt af mine værker som jeg glæder mig til at dele med jer som publikum og en stor tak til Lawrence Ebelle Design Studio ( http://lawrenceebelledesignstudio.wordpress.com )for det flotte tekst arbejde samt tryk til kataloget. Sidst men ikke mindst er jeg utrolig glad for at Galleri V58 ligger hus til udstillingen i de smukke omgivelser der er rammen om Galleri V58 i Århus.

AndreLundquist-mailudgave

 

 

Skriv en kommentar